Munch, släng dig i väggen

Edward Munch. Jag är ledsen, men din tid är förbi. Vi uppskattade alla Skriet och allt det där, men jag utser mig numer till din efterträdare. Allt tack vare en kväll full av grimaser och en trogen modell - Hillevi Maria Eleonora Romild.

Without further adue, I give you.. Skriet 2.



Men låt er inte avskräckas. Min fruga är ganska piffig i vanliga fall, ska medges. Det har hon tvingat mig att säga, men det stämmer ju faktiskt. Jag tänkte illustrera med ännu en bild. Den här gör henne mer rättvisa:



Men passa er för att göra henne upprörd. Man vet aldrig när bild ett tar över detta vackra anlete.

Kommentarer
Postat av: Emma

Första bilden: Hahaha!

Andra bilden: I det ögonblicket är jag definitivt den smarta ;) Fast du ser inte så dum ut heller.

Iviis kommentar: Hahaha!

2009-02-28 @ 23:52:50
URL: http://cemmla.blogg.se/
Postat av: Marcus

Första bilden: ...

Andra bilden: Får man ta med den hem?

2009-03-05 @ 18:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0