Sol i sinne..

Jag vill passa på att tacka för alla Krya på dig-önskningar, alla vindruvor och bananer och ballonger och framför allt det otroliga stöd ni alla visat mig i denna svåra stund. Jag vet nu att jag fortfarande är lika mycket värd, handikapp till trots.

Nåväl. Våren fortsätter här i London, även om det var betydligt mer solsken och värme igår. Men vi är inte de som är de. Vi ska ut och njuta och uppskatta våren. Få den att känna sig välkommen, liksom. Så idag blir det en tur till Wapping. Jag vet inte riktigt vad planen är för hela utflykten, men jag håller hoppet högt. Jag tror att mat står på agendan, och eftersom jag ännu inte hunnit med frukosten trots drygt fyra vakna timmar, tycker jag att det är en ytterst bra idé. Jag tycker alltid att mat är en ytterst bra idé.
Annars inga storslagna planer. Vissa av oss jobbar ju söndagar, så det blir inget galej på lördagar numera. Nej, största planen är nog att tvinga Hillevi att glo på The Curious Case of Benjamin Button. Vi får se om hon kommer ihåg att tvinga på mig den där bloggutmaningen senare också. Jag är inte mycket för sådant, ska ni veta. Men hon har en övertalningsförmåga som heter duga. Det är något med hennes kvinnliga list. Jag åker nog på att sitta och fläka ut mitt liv inom kategorier om fyra svar, ska ni se.

Men tills vidare - Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0