08.05.09 - 11.05.09

Ja, vänner. Nu är det bestämt. Under ovan nämnda datum befinner jag mig i Dublin med tre töntar. Eller är det tre vänner och möjligtvis en tönt? Det är inte så noga, sådant där. Huvudsaken är att jag är i Dublin igen. Och den här gången ska jag hinna med att lära mig hur man häller upp den perfekta pinten Guinness på Guinness Storehouse. Den lilla upplevelsen hade de nämligen stängt när vi, efter mycket om och men, kom dit förra gången och jag tog det personligt. Den här gången ska det bli av om jag så ska behöva vara där hela dagen. Efter det är det nog mycket möjligt att jag har åstadkommit allting jag ska åstadkomma i det här livet.
Nåväl. Det ska bli kalas att komma tillbaka, även om vi antagligen bara kommer se insidan av VAT-House. Jojo, det kommer jag och Marcus se till. Tanja och Jocke ska vara glada om vi kommer därifrån om kvällarna. Förresten kan de sightsee:a hur mycket de vill. Jag är klar med det där. Allt jag vill göra är att sitta på min pub med min Guinness.. och lukta på blommorna, typ.


Gött

Kommentarer
Postat av: Marcus

Word up, girlfriend! mhm!

2009-03-14 @ 15:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0