Belgo Centraal

Förresten är jag sjuk idag. Jätte. Döds. Det är synd om mig, på alla sätt och vis, helt enkelt. Jag måste till och med koncentrera mig på att andas. Då vet man att det är allvarligt.
Imorse när jag vaknade första gången tänkte jag att det nog bara berodde på kvällen innan, eftersom vi var ute och vinkade av Liping som ju ska sluta jobba på Jane Norman. Hon ska tillbaka till Hong Kong och leva loppan där, hade hon tänkt. Nåväl. Hon tog oss med till Belgo Centraal, som numer ska klassas som en av mina favoriter i den här staden. Som namnet säkert redan avslöjat för er är det en belgisk restaurang vi talar om, som pejlade in sig på musslor som sin specialitet. Det och frukt- och chokladöl. Jag är ledsen, men det är de enda faktorerna som behövs för att göra mitt liv fullständigt. Skaldjur, choklad och öl. Det hela var mycket trevligt, men eftersom jag är sjuk och orkeslös (ack!) så låter jag gårdagens bilder tala för sig själva.
 

Jordgubbeöl som var ganska precis som Früli. Gött.

    
Chokladöl, äppleöl och passionsöl. Inte illa, inte illa.



   
Russian Roulette kallade de det här. Jag vet inte, jag. Men gött.


Kommentarer
Postat av: Miffo

Åt du musslor??

2009-03-08 @ 22:23:38
Postat av: Let in the Clam´s

Musslor. Du? tillåt mig småle. Chokladölen gav dig storhetsvansinne!!! -Javisst jag äter allt, slemmiga skaldjur o sniglar, HöHö. #Bonk, rakt ner under bordet!!

2009-03-08 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0