Fido!

Ja, här sitter jag och försöker få en lugn kväll och förbereda mig på morgondagens hårda slaveri. Det går bara inte riktigt som jag tänkt mig. Nere i köket sitter en främmande fransk unge på högst 5 bast och tittar på mig som om jag var källan till allt ont i världen. Han hälsar åtminstone vänligt, så hyfs har han i alla fall - snorungen.
Nåväl. Malin, aka Fido, räddar mig undan tristessen genom att bjuda in till videosamtal på MSN. Där sitter hon och suktar mig med svenskt godis. Minkyssar och Marianne-karameller. En sådan jävla jävel.

   
Ja, jag vet att jag ser sliten ut. Men jag är ju banne mig dödssjuk!


Nåväl. Hon och Fredrik, aka Hennes Fulla Lilla As, hade tänkt att se på Sin City och då ser jag min chans att dra på Breakfast at Tiffanys. Det är liksom dags nu, om jag ska hinna nanna i rimlig tid. Vi hörs, lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0